Nenechajte sa oklamať!

Autor: Pavol Kozák | 28.7.2016 o 14:32 | Karma článku: 2,86 | Prečítané:  655x

Máte pocit, že vám v obchode niekto klame? ÁNO, klame! No môžte tomu zabrániť tým, že budete informovaný. 

V našich podmienkach je asi najznámejšie to, že my, Slováci, radi nakupujeme veci, ktoré sú najlacnejšie. Niektorí, však už pozerajú aj na kvalitu, a preto nakupujú najlacnejšie veci od trošku kvalitnejšej značky. Obchodný marketing nám prináša množstvo návodov, ako spraviť určitý produkt cenovo zaujímavým natoľko, že spotrebiteľ si myslí, že už nič lepšie a výhodnejšie nenájde.

Je to tak pri výpredajoch, pri ktorých máte zľavy pomaly do 100%. Nie, že by som mal niečo proti zľavám. Sám nakupujem mlieko v akcii. Ak však ide o tovar za niekoľko stoviek €, treba si dávať pozor!

Ak by mi niekto povedal, že „nazdar, vieš, že si si kúpil kosačku v jesennom výpredaji s 50% zľavou za toľko, za koľko by sme ti ju dali u nás po celý rok?“. Logicky by som sa opýtal, ako je to možné? Máte celý rok 50% zľavy? Odpoveď by bola, NIE! Je veľmi dôležité zistiť si, aká je cenníková cena daného produktu. Nie je to nič zložité, ak ide o trošku kvalitnejšie značky, tak majú aj oficiálnu stránku, kde cenníkové ceny sú.

Potom si už len treba porovnať túto cenu s cenou pred 50% zľavou v danom obchode. Ja vám ukážem jeden príklad, aké je ľahké oklamať zákazníka. Na prvom obrázku vidíte, že pôvodná cena trávneho traktora je 4 860,00 €.

Na ďalšom môžete vidieť cenníkovú cenu oficiálneho katalógu danej značky, kde je cena 3 499,90 €. To znamená, že vás obchod s 50% zľavou oklamal o 1 360,01 €. 

Nenechajte sa oklamať!

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Žinčica. Prečo Slováci nepijú najslovenskejší nápoj

Je to náš národný poklad, prvá vec po bryndzových haluškách, ktorou sa definujeme. Koľko Slovákov však v skutočnosti aspoň raz v živote ochutnalo žinčicu?

ŽENA

Šesť dcér, ktoré vyzerajú ako dvojčatá svojich slávnych matiek

Viaceré známe matky majú dcéry, ktoré akoby im z oka vypadli.

EKONOMIKA

Slováci majú stále móresy sedliakov. Chcú bývať vo vlastnom

Vlastniť dom nie je pre Nemca status.


Už ste čítali?