Nenechajte sa oklamať!

Autor: Pavol Kozák | 28.7.2016 o 14:32 | Karma článku: 2,86 | Prečítané:  684x

Máte pocit, že vám v obchode niekto klame? ÁNO, klame! No môžte tomu zabrániť tým, že budete informovaný. 

V našich podmienkach je asi najznámejšie to, že my, Slováci, radi nakupujeme veci, ktoré sú najlacnejšie. Niektorí, však už pozerajú aj na kvalitu, a preto nakupujú najlacnejšie veci od trošku kvalitnejšej značky. Obchodný marketing nám prináša množstvo návodov, ako spraviť určitý produkt cenovo zaujímavým natoľko, že spotrebiteľ si myslí, že už nič lepšie a výhodnejšie nenájde.

Je to tak pri výpredajoch, pri ktorých máte zľavy pomaly do 100%. Nie, že by som mal niečo proti zľavám. Sám nakupujem mlieko v akcii. Ak však ide o tovar za niekoľko stoviek €, treba si dávať pozor!

Ak by mi niekto povedal, že „nazdar, vieš, že si si kúpil kosačku v jesennom výpredaji s 50% zľavou za toľko, za koľko by sme ti ju dali u nás po celý rok?“. Logicky by som sa opýtal, ako je to možné? Máte celý rok 50% zľavy? Odpoveď by bola, NIE! Je veľmi dôležité zistiť si, aká je cenníková cena daného produktu. Nie je to nič zložité, ak ide o trošku kvalitnejšie značky, tak majú aj oficiálnu stránku, kde cenníkové ceny sú.

Potom si už len treba porovnať túto cenu s cenou pred 50% zľavou v danom obchode. Ja vám ukážem jeden príklad, aké je ľahké oklamať zákazníka. Na prvom obrázku vidíte, že pôvodná cena trávneho traktora je 4 860,00 €.

Na ďalšom môžete vidieť cenníkovú cenu oficiálneho katalógu danej značky, kde je cena 3 499,90 €. To znamená, že vás obchod s 50% zľavou oklamal o 1 360,01 €. 

Nenechajte sa oklamať!

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Náhorný Karabach chce byť veľmocou. Vďaka jeseterom

Chovajú jesetery a chcú sa stať kaviárovou mocnosťou. Zásah z frontovej línie prežili len statočné ryby.

DOMOV

Sťal dve hlavy chobotnice, ale na silných mužov Smeru si netrúfol

Mantinely vidno pri riaditeľoch nemocníc.

EKONOMIKA

Môžu vám zvýšiť cenu uprostred viazanosti, ako to urobilo UPC?

Aj keď človek podpíše viazanosť, nemá istotu, že ju aj dokončí.


Už ste čítali?